Email marketing jest jednym z najpopularniejszych narzędzi e-marketingu. Liczne przykłady dowodzą jednak, że nie wszystkie firmy wykorzystują w pełni jego potencjał. Dlaczego tak się dzieje? Otóż efektywny e-mail marketing to rozbudowany zestaw przemyślanych i dostosowanych do potrzeb rozwiązań, opartych o świadomie wdrożoną strategię działań. To personalizacja i angażujący content, atrakcyjny wygląd graficzny, profesjonalny i czytelny układ treści. Razem, wszystkie te elementy powinny współgrać oraz być podporządkowane adresatom wiadomości i celom marketingowym. Nie zawsze te kryteria dobrej komunikacji email marketingowej są spełnianie. 

Na szczęście, firmy poszukujące wsparcia we wdrażaniu i prowadzeniu email marketingu mogą skorzystać z wiedzy i doświadczenia specjalistów, aby osiągać lepsze rezultaty. Z naszego artykułu dowiesz się, na jaką pomoc mogą liczyć.

 

Szyjemy usługi email marketingowe na miarę

W Email Partners wierzymy, że usługi marketingowe powinny być dokładnie dopasowane do potrzeb marki. Dlatego oferujemy szeroki wachlarz usług wspierających komunikację mailingową. Nasze propozycje kierujemy do przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości i skali działań. W tym również do firm, które dopiero zaczyna swoją przygodę z tą formą marketingu.
Jeśli już teraz chcesz wiedzieć, jak email marketing może usprawnić działanie firmy, przeczytaj, co możemy dla Ciebie zrobić.


Ustal czego potrzebujesz

 

E-mail marketing pomoże Ci zrealizować różnorodne cele. Jak je poprawnie zdefiniować? Na początek zachęcamy, abyś ustalił, które z poniższych twierdzeń odpowiadają Twojej sytuacji. Na podstawie uzyskanych informacji z naszego mini briefu, będziesz mógł łatwiej określić jakich usług w zakresie e-mail marketingu potrzebuje firma, którą reprezentujesz.

 

  1. Za pomocą wiadomości email chcę przedstawić Klientom swoją ofertę.
  2. Zależy mi na profesjonalnym kontakcie z moimi Klientami i fanami.
  3. Chcę rozbudować moją bazę danych (bazę adresów e-mail).
  4. Chcę sprzedawać lub reklamować usługi. Nie posiadam bazy danych (bazy adresów e-mail).
  5. Mam bazę danych (adresów e-mail), ale nie jestem zadowolony w efektów jej wykorzystania.
  6. Chcę zarabiać na swojej bazie adresów.
  7. Żaden z powyższych punktów nie oddaje w pełni mojej sytuacji.


Opcja nr 1 i 4, czyli nie mam bazy.  Chcę wysłać jednorazowy mailing

p class=”p1″>Wprowadzasz na rynek nowy produkt lub chcesz podzielić się aktualną ofertą swojej firmy, ale nie masz bazy kontaktów, do której mógłbyś się zwrócić? Rozwiązaniem dla Ciebie jest zlecenie przeprowadzenia mailingu do legalnie zebranej, profesjonalnie zarządzanej bazy danych. Na podstawie kryteriów przygotujemy dla Ciebie odpowiednią grupę docelową, np. mogą być to osoby zainteresowane finansami, pasjonaci Hi-Tech lub mody (zobacz jakimi bazami danych dysponujemy). Do adresatów w wybranej bazie trafi przygotowana i przetestowana przez nas kreacja mailingowa, która będzie wspierać Twoje działania sprzedażowe. Po wysyłce otrzymasz szczegółowy raport. Potrzebujesz właśnie takiej usługi, masz pytania? Napisz do nas. Czekamy pod adresem kontakt@emailpartners.pl

 

Opcja nr 2 i 4, chce rozpocząć komunikację e-mail marketingową i zacząć zbierać Subskrybentów do swojej bazy adresowej

 

W tym przypadku podstawowym krokiem jest opracowanie celów i strategii e-mail marketingowej. Pozwolą one określić, jakie są Twoje potrzeby oraz wybrać narzędzia, dzięki którym będą prowadzone działania email marketingowe. Nasi specjaliści pomogą nie tylko w stworzeniu planu, ale i w jego kompleksowym wdrożeniu. Będą służyć radą i wsparciem w opracowaniu ścieżki konwersji Użytkowników strony internetowej do bazy. Możesz liczyć na nasze doradztwo i bezpośrednie zaangażowanie przy wdrażaniu marketing automation, tworzeniu, lub rozbudowywaniu bazy mailingowej lub przygotowaniu i testowaniu kreacji mailingowych. Dzięki temu Twoje wiadomości powitalne, newslettery, a także autorespondery będą czytane, co oznacza, że komunikacja z odbiorcami będzie skuteczniejsza. Jeśli to właśnie Cię interesuje – przeczytaj o zakresie naszego wsparcia w zakładce email marketing.

 

Opcja nr 2 i 3, czyli posiadam bazę i chcę się z nią efektywnie komunikować

 

Również w tym przypadku niezbędne będzie opracowanie strategii email marketingowej. Zalecane jest krytyczne spojrzenie na wygląd strony internetowej, formularze zapisu, kwestie zgód i wygląd newsletterów. Zwykle bardzo pomocne okazuje się również przeprowadzenie audytu dotychczasowych wysyłek ze wskazaniem na obszary, które działały dobrze i te, które należy optymalizować. Koniecznym elementem jest analiza i segmentacja bazy danych, tak aby w trakcie wysyłek maksymalnie wykorzystać potencjał zebranych przez Ciebie informacji.
Wybierając wsparcie doświadczonego zespołu, możesz liczyć na wsparcie w rozbudowie bazy mailingowej, tak aby Twoje wiadomości skutecznie trafiały do coraz szerszego grona osób. Potrzebujesz takiej pomocy? Zadzwoń lub napisz do nas.

 

Opcja nr 5. Posiadam bazę, ale nie jestem zadowolony z efektów wysyłek

 

Na to, aby kampania odniosła sukces, wpływa wiele elementów: baza adresowa, parametry nadawcy, tytuł, wygląd kreacji, sposób prezentacji treści itd. W Email Partners dbamy o nie wszystkie. Jeżeli chcesz wysłać wiadomość przedstawiającą aktualną ofertę, propozycję rabatową lub nową usługę opracujemy dla Ciebie atrakcyjną kreację zgodną z najnowszymi trendami, przetestujemy jej wyświetlanie na urządzeniach mobilnych, spersonalizujemy wiadomość, a na koniec przygotujemy raport, który pozwoli ocenić wyniki kampanii.  

Jeżeli chcesz usprawnić komunikację z Klientami, właściwym rozwiązaniem może okazać się stworzenie ścieżki dedykowanych autoresponderów. Są one pomocne szczególe w branży e-commerce. Pozwalają na automatyczną obsługę porzuconych koszyków, zamówień oraz zapewniają opiekę posprzedażową na wysokim poziomie. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak mogą one działać w twoim e-sklepie i nie tylko, porozmawiaj z naszymi specjalistami o dedykowanej ofercie.

 

Opcja nr 6. Posiadam bazę danych i chce czerpać z niej zyski

 

Wiedz, że jeśli jesteś posiadaczem bazy mailingowej, możesz czerpać wymierne korzyści finansowe w ramach monetyzacji prowadzonej przed profesjonalną firmę. Głównym źródłem dochodu jest w tym przypadku udostępnienie adresów do realizacji mailingów zlecanych przez inne firmy. Możliwość wykorzystania danych dodatkowych o preferencjach adresatów w Twojej bazie, pozwolą na pełniejsze wykorzystanie jej potencjału. Efektywna monetyzacja przy zachowaniu najwyższych standardów ochrony danych osobowych i jakości bazy, wymaga zaangażowania i jest złożonym procesem.
Więcej o tym, jak działa i jakie możesz czerpać korzyści z udostępnienia swojej bazy, dowiesz się kontaktując się z nami lub odwiedzając naszego bloga (Monetyzacja- czym jest i jak na niej zarabiać?)


Opcja nr 7. Nie jestem pewien, jakich usługi będą dla mnie optymalne

 

Nie posiadasz własnej bazy adresów email, czasu lub planu jak wdrożyć email marketing do swojej firmy? Potrzebujesz skonsultować pomysły? A może widzisz miejsce na  strategię, która potrzebuje realizacji? Pamiętaj nie jesteś sam!

Wg Enterpreneura email jest 40 razy skuteczniejszy w pozyskiwaniu nowych Klientów niż Facebook i Twitter razem wzięte. W Email Partners pomożemy Ci stworzyć narzędzia, które podwyższą Twoją sprzedaż, pozwolą nawiązać przyjazne relacje z Klientami i sprawią, że wizerunek Twojej marki będzie pozytywny.
O tym, jak dokładnie możemy Ci pomóc, dowiesz się, rozmawiając z naszymi specjalistami.

Chcesz się przekonać? Napisz do nas lub zadzwoń. Nasze dane odnajdziesz w zakładce Kontakt.