facebook
fb

Email retargeting: usługa wspierającą e-commerce. Poznaj korzyści!

Email retargeting daje możliwość wysyłania wiadomości do anonimowych użytkowników stron, dzięki czemu staje się narzędziem skutecznego zwiększania sprzedaży. Rekomendujemy je każdemu właścicielowi sklepu internetowego.

Jak wykorzystać email marketing do zwiększenia sprzedaży w czasie Black Friday i Cyber Monday?

Koniec roku to najbardziej gorący okres dla e-commerce. Sojusznikiem handlu online jest w tym czasie kalendarz, w którym, znajdziemy dwa zakupowe święta – Black Friday i Cyber Monday.

Tajna broń marketera – autoresponder

Jeżeli zastanawiasz się, czy potrzebujesz autorespondera, od nas usłyszysz zdecydowaną odpowiedź: tak! Poznaj różnice między newsletterem a autoresponderem oraz naucz się rozpoznawać ich rodzaje.

Outsourcing w e-mail marketingu – czy warto?

Wielość dostępnych narzędzi, szybko zmieniające się trendy i wzrastające oczekiwania odbiorców sprawiają, że oddawanie niektórych zadań w ręce specjalistów, sprawdza się w wielu obszarach komunikacji firm. Poznaj korzyści płynące z ousourcingu w email marketingu.

Jak wykorzystać potencjał email marketingu dla B2B?

Dobrze prowadzone działania email marketingowe w B2B mogą zwiększyć zaangażowanie użytkowników, większe zaangażowanie oznacza z kolei więcej leadów, więcej leadów to większa konwersja, a większa konwersja oznacza wyższe przychody.

Komunikacja newsletterowa – 3 szanse dla Twojego biznesu

Jak wykorzystać potencjał i szanse, jakie komunikacja email marketingowa oferuje biznesowi? Eksperci Email Partners przedstawiają 3 obszary działań w których marki z powodzeniem wykorzystują tę formę marketingu.

Lead nurturing w email marketingu – jak zmienić odbiorców w klientów?

Użytkownicy odwiedzający stronę www po raz pierwszy, często nie są gotowi na zakup. Odpowiednio prowadzona komunikacja lead nurturingowa pomaga przekształcić ich w lojalnych klientów.

Email marketingowa checklista – co warto sprawdzić przed wysyłką newslettera.

Aby pomóc w uniknięciu błędów, przygotowaliśmy 10 elementową checklistę opisującą najważniejsze operacje, o których przy wysyłce mailingu, zawsze powinniśmy pamiętać.

Czy email marketing przynosi efekty od razu?

Wydatki na marketing to inwestycja. Niezależnie od tego jaki rodzaj działań prowadzimy, warto traktować marketing jak długoterminową inwestycję, dzięki której możemy osiągnąć określone korzyści biznesowe.

Siedem pomysłów na wykorzystanie marketing automation w małej firmie


Na zadania marketingowe firm składają się zarówno skomplikowane projekty jak i zadania łatwiejsze, ale przy tym żmudne i czasochłonne.

5 korzyści ze współpracy z agencją email marketingową

Wraz ze wzrostem znaczenia obszaru online rośnie ilość dostępnych narzędzi marketingowych, dzięki czemu digital marketing oferuje coraz więcej możliwości skutecznego dotarcia do grup docelowych.

Ewolucja email marketingu – od masowej komunikacji przez personalizację ku automatyzacji

Mija 47 lat od momentu, gdy Ray Tomlinson wysłał pierwszą wiadomość mailową i 42 lata od wysyłki pierwszego mass mailingu, gdy oferta maszyn DMC trafiła do czterystu odbiorców.

6 trendów w email marketingu na rok 2018

Wbrew niektórym prognozom, email marketing nie umarł. Wręcz przeciwnie – wraz z nowymi kierunkami i narzędziami zmienia się przez co wiele wskazuje, że ma się coraz lepiej.

Jak wykorzystać targetowanie behawioralne do zwiększenia skuteczności email marketingu?

Dziś niemal każda marka dba o to, aby być ze swoją komunikacją „blisko klienta”. Jednym z najważniejszych wyzwań jest poznanie preferencji adresata – użytkownika – odbiorcy – klienta.

Cztery sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym dzięki marketing automation

Popularność i wykorzystanie narzędzi marketing automation systematycznie wzrasta, a obszarem, w którym automatyzacja marketingu może okazać pełnię swojego potencjału jest ecommerce.

Zmiany RODO i ich wpływ na komunikację email marketingową

25 maja 2018 r. wejdzie w życie nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego ws. ochrony danych osobowych (po polsku nazywamy je RODO, które zmieni przepisy prawne dotyczące zbierania i przetwarzania danych o użytkownikach.

Na co patrzy subskrybent? Eyetracking w newsletterze

W czasie pracy nad układem kreacji email marketingowej przydatna jest znajomość zagadnienia eyetrackingu. Polega ono na mierzeniu ruchów gałki ocznej za pomocą specjalnej kamery w trakcie np. czytania wiadomości email.

Real Time Email Marketing jak go wykorzystać w komunikacji?

Real Time Marketing to jeden z ciekawszych elementów komunikacji marek w sieci. Przeczytaj o tym, jak aktualne wydarzenia mogą znajdować swoje miejsce w komunikacji email.

Email marketing dla początkujących firm – czy wszystko musisz zrobić sam?

Email marketing jest jednym z najpopularniejszych narzędzi e-marketingu.
Przykłady dowodzą jednak, że nie wszystkie firmy wykorzystują w pełni jego potencjał.

Marketing automation w email marketingu. Czym jest i jak działa?

Automatyzacja procesów jest wskazywana jako jeden z głównych trendów marketingowych w 2017 roku. Firmy coraz chętniej korzystają z narzędzi optymalizujących ich pracę i usprawniających procesy.

Monetyzacja – czym jest i jak na niej zarabiać?

Każda firma, nawet ta najmniejsza, posiada dane o swoich klientach. Często baza informacji obejmuje adres email, którego podanie konieczne jest np. podczas rejestracji na portalu lub w trakcie procesu zakupowego.

Plan komunikacji w email marketingu. 
Czy jest Ci potrzebny i po co?

Blogi o e-marketingu pełne są artykułów na temat zasad skutecznej komunikacji elektronicznej. Co rusz można natknąć się na tekst mówiący o tym jak stosować innowacyjne rozwiązania oraz jakie trendy wdrażać.

Jak wykorzystać autoresponder powitalny?

Chociaż o autoresponderach słyszał chyba każdy email marketingowiec, to narzędzie to nadal rzadko wykorzystywane jest w komunikacji elektronicznej.

Czy to jeszcze język polski? Najważniejsze pojęcia email marketingu

Rozmowa o email marketingu przypomina niekiedy wymianę argumentów między pracownikami korporacji. Niemal każde wypowiadane zdanie zawiera jakieś obcobrzmiące zwroty lub zapożyczenia.

Wielkanoc w email marketingu. Dlaczego warto wysłać newslettery świąteczne?

Wielkanoc to gorący czas w email marketingu. Poznaj zasady, które pomogą Ci przygotowywać świąteczne mailingi.

Komunikacja email marketingowa – co powinieneś o niej wiedzieć?

Każdy z nas lubi to uczucie, kiedy coś się udaje. Satysfakcja płynąca z dobrych wyników naszej pracy dodaje energii, potwierdza słuszność obranej drogi i sprawia, że chcemy podążać dalej, sięgać po więcej.